filippaaronsson!

Hemskt

Nu har vi precis landat på Arlanda, usch de känns så tråkigt.... Har verkligen haft den absolut roligaste och galnaste veckan någonsin, inatt blev lika galet.... Och vi har redan börjat planera våran resa i påsk till Amsterdam, dom bor ju där! Kommer bli fantastiskt. Men nu ska jag fixa med bagaget och köpa nåt att dricka på starbucks, jag har ju ett helt öde hus att komma hem till... Alla andra är bortresta!puss

Sista kvällen....

Vi vill inte åka hem, vi har båda två blivit kära i varsin skidkille. Vi ska åka hem 07:00 imorgon bitti, men vi drar ut ändå! Vi funderar på att köra en all in och inte sova något alls, men nu ska vi äta fondue på en restaurang uppe i backen!puss

Stress

Idag har de varit på tok för stressigt, vi har både blivit in löv i varsin skidtränare här nere som vi var med inatt! O idag har vi stalkat runt o kollat på dom när dom har tränat alla deras små barn, så fruktansvärt gulligt. Nu ska vi äta middag och sen ska vi ut, de är någon speciell kväll på en av barerna här o förhoppningsvis kommer skid killarna dit! Puss

Skid dag

Idag har vi varit lite redigare o iallafall åkt Endel skidor! Vi åt lång lunch i solen o satt o strierade på alla snygga skidlärare, dom är så otroligt najs!!! Just nu har vi en paus igen...:Pppp Ska möta Tildes föräldrar o ta en kaffe eller nåt med dom, och sedan ska vi åka ner. Jag har ramlat runt hela dagen i backen, gjort 3 fall.... Varav ena mitt framför en jätte snygg skidlärare, men som tur va så ramlade Tilde också så han skrattade bara! Hoppas ni alla njuter av lov oavsett vart ni håller hus! Puss

Middag

Vi har ätit middag nu och sitter i baren! Dom vi var med inatt ringer&smsar konstant och den ena killen tror att han o jag typ är på g! Alltså han är hemsk! O stalkern på hotellet kom fram till mig i skakade hand o började snacka, äej fyfan de var så stelt!! Nu försöker vi skypea med Vilmer men de går sådär alltså! Puss

Pigg

Nu känner jag mig mycket piggare! Gick ner i vårt gym och sprang 6 km, riktigt najs! Nu ska vi duscha,brottas i sängen lär vi göra och sen gå o köpa lite saker! Puss

Slaka

Vi har bara chillat runt här hela dagen! Skrattat alldeles för mycket, folk måste tro att de är nåt fel på oss för vi har panik skratt konstant... Våran stalker kom fram 2 gånger och de här var den värsta gången hittills, alltså jag hade tårar i ögonen för jag skrattade så mycket o han ba stod där o snackade om sina hästar typ. Alltså vi måste verkliga fixa en lösning på det här, för de är så jävla pinsamt när han kommer för ingen av oss kan sluta skratta, o han fattar typ inte att vi skrattar åt honom!! Fyfan, ikväll ska vi förmodligen ut o äta middag på nån restaurang och sen vill jag dra ut men Tilde är rädd o trött.... Men ska nog övertyga henne! Puss

Haha

Vi var ute igår och de var så fruktansvärt roligt, vi hittade 3 killar som var 30 år gamla men så sköna. Kom hem halv 5 imorse och idag är vi helt körda, alltså vi mår inte bra! Men nu ska vi äta lunch och sola!:D Puss

Tjoho

Visade sig att vi hade gym på hotellet, så jag har precis tränat! Hann också snacka länge med Karin, saknar min midget.... Nu ska jag upp o ducsha innan min dejt Tilde lackar sönder, sen ska vi ta en drink och sedan äta middag! Puss

Nätverket

De är helt cp nätverk här ner, så bloggbingen kommer inte vara speciellt bra! Har åkt skidor endel idag, dock har vi haft 2 långa pauser.... Om jag ska vara helt ärlig så chillar vi lite för mycket kanske!Men de har varit sjukt najs väder och vi mår toppen här! Vi sitter nu på ett hotell och firar Tilde, vi ska snart gå till spar o handla. Ikväll ska vi ut och röja hade vi tänkt! Puss

Hahah åh herregud

Alltså när jag o Tilde kommer till middagen kunde jag inte sluta skratta, de va massa tjusiga par o sen hon o jag.... O så fort de kom någon servitris kunde jag inte hålla mig för skratt, alltså de gick inte.... I nu har vi fått en 30 årig engelsman som stalker, han kom fram 2 gånger under middagen o frågade massor av saker o ba: vi ses sen på post baren vid musiken! Alltså han va så äcklig, o Tilde är så jäkla rädd! Hahaha de här är så underbart! Just nu sitter vi i en bar, eller rättare sagt ett rökrum typ, man röker ju inomhus här så de är såååå äckligt här!! Ikväll ska vu bara ta de lugnt eftersom vi ska fira Tilde imorgon bitti då hon fyller år :) Puss

Spar!

Varit nere o handlat massa saker på spar nu, nu ska vi sätta oss på balkongen o ta en drink innan vi drar ner till vår middag! Puss

Hello Österrike!

Idag har vi bara chillat hela dagen! Vi fick till ett hotell och käkade frukost/lunch, sen kollade vi runt i byn. Checkade in på hotellet,gymmade och sen gick vi på sås behandling! Vi var på pedikyr, riktigt najs. Nu har vi precis badat i poolen som finns här, o de är så fantastiskt för man kan simma ut! Älskar sånna pooler! Nu ska vi duscha o sedan gå till spar matbutiken o köpa massa saker! Puss

Stress

Vårt första plan var försenat så de blev förbannat stressigt till vårt andra plan... Men som väntade på oss, o nu sitter vi på flyget mot München! Vi landar om typ 1 timme o då har vi sen hyrt en bil för att komma till alpbach! Puss

Hejdå Sverige!!

Jag och Tilde var i skolan fram till 2, o nu sitter vi i en taxi påväg mot arlanda! Detta kommer bli så jävla underbart! Puss

Mys Sofie

Eftersom jag åker idag så ville jag säga farväl till Sofie, så vi bestämde en frukost dejt på gateau imorse halv 8. De var riktigt mysigt, nu kom jag precis till skolan o ska få tillbaka mitt matteprov! Puss

Michael kors

Dessa byxor köpte jag igår, sjukt dålig bild.... Men som är grymt sköna i kommer från Michael kors. De är svarta o har silvriga dragkedjor på höfterna i nere vid fötterna! Puss

My baaggg

Får ofta frågor angående min celiné väska! Om den är äkta, hur mycket den kostar, var den är köpt osv!

Så nu får ni lite information och bilder på den:))

Jag fick min väska utav min mamma som var i Frankrike, i Cannes! De fanns en celiné butik där.

Modellen tror jag heter phantom bag, och min är beige/grå i mocka. Hatar att skriva vad saker kostar för de låter så ytters skrytigt, men nu har ni frågat så många gånger.... Dom kostar runt 11.000 kronor.

O ja den är äkta. Ja vad mer kan man säga, den är väldigt lätt matchad och skön att bära på!

Bästa bror

Igår fyllde vronkan år, vi fick fira de med en skolresa till romme!:D Hoppas att du hade en någorlunda dag iallafall älskling, vi får fira dig när alla är hemma efter lovet o då ska du även få din present! Tycker de är så fantastiskt att du börjat i våran klass o att jag lärt känna dig på riktigt<3 massa pussar till>

CP

Tror jag har resfeber eller nåt, jag är helt störd i huvudet just nu... Gick ut på promenad i shorts,skickar så konstiga videos så jag blir orolig och är bara allmänt konstig! Nora trodde jag var hög, men sådana saker skulle jag aldrig få för mig att göra så de är det inte iallafall!! Nu måste jag iallafall börja tagga ner lite, får be Victor skälla ut mig eller nåt då kommer jag vara tyst o lugna i flera veckor. Ni som är på bussen påväg till valdi, säger bara dö